Na tak način prisilite vaše potencialne kliente, da si dodobra zapomnijo vašo promocijo, saj se v program vpelje izdelek, ime storitve, ime ali logotip podjetja i.t.d. Program se seveda posebej prilagodi namembnosti in je lahko izrazito zabavnega značaja, kar pripomore k zanimanju gledalcev – obiskovalcev. S takšnim programom pritegnete brez težav publiko, ki bo o tem še dolgo govorila svojim znancem… Izredno primerne so sejemske predstavitve, prav tako pa predstavitve v samih organizacijah, prodajalnah, razstavah…
Zbiranje potencialnih klientov…
Koliko potencialnih klientov ste spoznali – srečali na zadnjem sejmu? Wladimir vam lahko izredno poveča število zainteresiranih potencialnih strank, ki jih pridobite na posameznih sejemskih predstavitvah. Na vsaki predstavitvi lahko brez problema v nekaj trenutkih zbere skupino 50 ali celo več ljudi, s predstavitvami vsakih 30 minut lahko torej na ta način ob vaši stojnici zbere več kot 700 ljudi v enem dnevu! Medtem, ko zastavlja vprašanja, ki jih je sestavil v sodelovanju z vašo marketinško službo, lahko vaše prodajno osebje opazuje odziv občinstva in išče dobre potencialne kliente…