Reklamni show za pralni stroj Zanussi Na tak način prisilite vaše potencialne kliente, da si dodobra zapomnijo vašo promocijo, saj se v program vpelje izdelek, ime storitve, ime ali logotip podjetja i.t.d. Program se seveda posebej prilagodi namembnosti in je lahko izrazito zabavnega značaja, kar pripomore k zanimanju gledalcev – obiskovalcev. S takšnim programom pritegnete brez težav publiko, ki bo o tem še dolgo govorila svojim znancem… Izredno primerne so sejemske predstavitve, prav tako pa predstavitve v samih organizacijah, prodajalnah, razstavah…
Zbiranje potencialnih klientov…
Koliko potencialnih klientov ste spoznali – srečali na zadnjem sejmu?
Wladimir vam lahko izredno poveča število zainteresiranih potencialnih strank, ki jih pridobite na posameznih sejemskih predstavitvah. Na vsaki predstavitvi lahko brez problema v nekaj trenutkih zbere skupino 50 ali celo več ljudi, s predstavitvami vsakih 30 minut lahko torej na ta način ob vaši stojnici zbere več kot 700 ljudi v enem dnevu!
Medtem, ko zastavlja vprašanja, ki jih je sestavil v sodelovanju z vašo marketinško službo, lahko vaše prodajno osebje opazuje odziv občinstva in išče dobre potencialne kliente. Poleg tega lahko vsakomur, ki izpolni vprašalnik, ponudite možnost, da dobi ob koncu predstave darilce. Za vsako od Wladimirjevih predstav imate lahko 50 ali več vprašalnikov. Koliko potencialnih klientov ste dobili na vašem zadnjem obrtnem sejmu, in koliko od tega je bilo pravih klientov?